تجربهای بیادماندنی برای مهمانان شما
هتلها معمولا بیشترین ارزش را برای تکریم به مهمانشان قاعل میباشند. زیرا موفقیت آنها رضایت مهمانانشان میباشد و تمام تلاش خود را میکنند تا مهمان رضایت کامل از سرویس دهی داشته باشد و مجدداً به هتل بازگردد. همچنین هتلها دارای فضای بزرگ بوده و پیدا کردن پرسنل و مدیریت آنها نیز همواره مشکل میباشد. از این رو سیسکال محصولات با کیفیت خود را به هتلها تقدیم مینماید. هدف سیسکال از پیجر مخصوص هتلها کم نمودن هزینههای سربار و کم نمودن مشکلات مدیریتی هتلها میباشد.
راهکارها
فراخوان گارسون در لابی و رستوران
مشتری زمانی که نیاز به سرویس داشته باشند بلافاصله روی پیجر را فشار میدهندشماره میز و نوع دکمه فشرده شده بر روی ساعت قرار میگیردگارسون پس از متوجه شدن شماره میز و نوع درخواست جهت سرویس دهی مراجعه میکند.
مدیریت و خانه داری به راحتی با یک کیبورد پرسنل را فراخوانی مینمایندپرسنل در هر کجای هتل که باشند از طریق ساعت متوجه میگردند و اقدام میکنند
احضار نگهبان
پذیرش و مدیریت میتوانند جهت صدا نمودن نگهبان از طریق کیبورد و تک دکمه اقدام نمایدنگهبان توسط ساعت متوجه میگردد.
منبع : آریا پیجر